سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://elamva.ParsiBlog.com
وبلاگ در مورد موضوعات ورزشی درسی علمی 
قالب وبلاگ

 به گزارش خبرآنلاین؛کریم باقری ، ستاره سابق فوتبال ملی ایران و پرسپولیس که فوتبالش را از تبریز آغاز کرده چند ماه پس از بازنشستگی ، در آستانه بازگشت به تراکتور قرار دارد.

باقری  درباره سال بعدش می گوید:« هنوز در این باره تصمیم قطعی نگرفتم. راستش را بخواهید یکی دو پیشنهاد بازی داشتم که جوابم منفی بود. قبل از این هم گفته بودم که دیگر برایم زشت است بروم کنار این جوان ها بازی کنم. چند پیشنهاد درباره مربیگری هم شده اما من بارها گفتم آدم مربیگری نیستم و نمی خواهم هیچ وقت این کار را انجام بدهم.»

و در این شرایط او چه خواهد کرد؟ کریم می گوید:« صحبت هایی را با سردار جعفری ، مدیر باشگاه تراکتورسازی داشتم. این دوستان دو پست به من پیشنهاد داده اند. یکی اینکه عضو هیات مدیره تراکتورسازی باشم و دیگری اینکه مدیرفنی باشم. راستش قرار شده که روی این پیشنهاد دارم فکر می کنم و قرار است بزودی جواب شان را بدهم.»


[ سه شنبه 90/5/4 ] [ 7:42 صبح ] [ ] [ نظرات () ]

ژاوی، مسی و کریس رونالدو نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن اروپا

 

سه ستاره باشگاه بارسلونا و رئال مادری نامزدهای نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن اروپا هستند.

 

لیونل مسی و ژاوی هرناندس دو ستاره باشگاه بارسلونا به همراه کریس رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در لیست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن اروپا قرار گرفتند.

مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال اروپا در روز 25 ماه آگوست اعلام خواهد شد و 53 روزنامه نگار ورزشی به یکی از این سه بازیکن رای خواهند داد تا در نهایت یکی از آنها به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شود. در لیست قبلی بازیکنانی مثل وین رونی و آندرس اینیستا نیز حضور داشتند که نتوانستند به جمع سه نامزد پایانی راه پیدا کنند.

جایگاه چهارم تا دهم لیست بهترین بازیکنان اروپا نیز به شرح زیر است:

4. آندرس اینیستا، بارسلونا
5. فالکائو، پورتو
6. وین رونی، منچستریونایتد
7. نمانیا ویدیچ، منچستریونایتد
8. زلاتان ایبراهیموویچ، میلان
9. جرارد پیکه، بارسلونا
10. مانوئل نویر، شالکه/بایرن مونیخ

سال گذشته مسی موفق شد با پشت سر گذاشتن اینیستا و ژاوی توپ طلای فیفا را از آن خود کند. مسی آخرین بار در سال 2009 جایزه بهترین بازیکن اروپا را از آن خود کند.

[ سه شنبه 90/5/4 ] [ 7:41 صبح ] [ ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 34841