سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://elamva.ParsiBlog.com
وبلاگ در مورد موضوعات ورزشی درسی علمی 
قالب وبلاگ

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در مورد مدل موهای میداودی من مقصرم و این موضوع را به گردن می‌گیرم.

منصور پورحیدری در مورد وضعیت استقلال اظهار داشت: خوشبختانه بچه ها با انگیزه کار می کنند و خوب امتیاز می ‌گیریم. با این وجود نه من و نه مظلومی هنوز از کار گروهی تیم راضی نیستیم اما مربی باید فرصت کار کردن با تیم را داشته باشد. این فرصت چه زمانی قرار است به دست آید نمی دانم. قبل از لیگ هم ملی پوشان را نداشتیم و اکنون هم ملی پوشان را نداریم.

وی در خصوص اینکه فکر می کند گل های استقلال از روی حادثه به دست آمد، عنوان کرد: کادرفنی استقلال تمام بازی های حریفان را آنالیز می کند و حتی عده ای می روند بازی ها را می بینند تا نقاط ضعف حریفان را ببینند. برای بازی با فولاد هم برنامه حمله را داشتیم چون به نقاط ضعف حریف در خط دفاع آگاه بودیم.

پورحیدری تصریح کرد: نمی شود گفت همه گل های بدست آمده از روی حادثه بوده است. درست است هنوز به لحاظ کار گروهی تکمیل نشده ایم اما تاکتیک تیمی هم در این پیروزی نقش داشت. تعویض های صورت گرفته همگی به تیم کمک کرد. در مورد ضربه پنالتی فولاد هم باید بگویم وقتی مهدی رحمتی درون دروازه است انتظار می رود که توپ را بگیرد. این مسئله به لحاظ روحی روی زننده پنالتی هم تاثیر می گذارد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه در تعطیلات این تیم به اردو نمی رود، گفت: 6 بازیکن ملی پوش و چند بازیکن مصدوم داریم. در واقع در تمرینات زیر 50 درصد هستیم و با این شرایط جایی نرویم بهتر است.البته بازی دوستانه خواهیم داشت که هنوز برنامه آن مشخص نیست. اگر بخواهیم بازی دوستانه داشته باشیم باید از تیم امیدهای خود استفاده کنیم.

پورحیدری در مورد احضار به کمیته تخلفات فدراسیون فوتبال به دلیل مدل موهای میلاد میداودی به فارس گفت: مقصر من هستم که این مسئله را کنترل نکردم. برای این مسابقه گرفتارهایی داشتم و از این موضوع غافل شدم. بازیکنان مطرح الگو هستند و من باید دقت می کردم. این حق مسلم علیپور بود که چنین تذکری را بدهد و خودم هم این مسئله را به گردن می گیرم. من میداودی را قبل از سفر دیدم اما وقت نکردم به او بگویم. این را هم بگویم که میداودی بعد از بازی بلافاصله موهایش را از ته تراشید.

وی در پایان در مورد نتیجه گیری تراکتورسازی با امیر قلعه نویی و رویارویی استقلال در هفته ششم با این تیم گفت: طبیعی است که امیر قلعه نویی نتیجه بگیرد، او می داند چه می خواهد. همه بازی ها نزدیک به هم شده است. امیدوارم که از اتفاق های زمین خوب استفاده کنیم.


[ شنبه 90/6/5 ] [ 6:40 عصر ] [ ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 34839